Avatar billede ups34 Nybegynder
30. november 2011 - 08:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kæde vil ikke opdatere

Hej alle

Er der nogen der har oplevet at en kæde ikke vil opdatere?
Jeg har en fil der skal opdateres fra en anden fil. Opdateringen skal ske når filen åbner.
Jeg indsætter kæden som jeg altid har gjort, kæden virker til en anden fil. Efter spørgsmålet "..opdater kæder.." trykker jeg "Ja", men får beskeden "en eller flere kæder kan ikke opdateres" når jeg trykker på "Rediger kæder" åbner den sædvanlige dialogboks, og sti er rigtig samt status "OK" opdatering er "A"

Jeg har fjernet kæden, og så åbner filen uden problemer. Med kæden væk er der ikke andre kæder.
Det er kun i denne fil det ikke fungere med kæder, andre tilsvarende filer opdatere kæden automatisk, og referencen er den samme

Håber på hurtig hjælp

MVH
Ups
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2011 - 08:46 #1
Er den fil som kæden skal opdateres fra blevet skrive/læse beskyttet?
Avatar billede ups34 Nybegynder
30. november 2011 - 09:30 #2
NEj
Det er en fil som C5 skriver i, kæden virker uden problemer til et andet ark.

Jeg har prøvet at omdøbe filen så den ikke er linket til 2 filer, det hjælper heller ikke

MVH
Ups
Avatar billede ups34 Nybegynder
30. november 2011 - 10:19 #3
Hej alle

Jeg har nu fundet problemet! Jeg har kopieret rundt mellem flere forskellige filer, da jeg gennemgik alle navngivne områder fandt jeg referencer der ikke fandtes #refference# samtidigt var der er også navngivne områder der referede til andre filer.

Konklussion:
Opstår dette problem i 2003 version, gå i "indsæt" - "navne" - "definer" her er listen med alle navne og deres områder.

MVH
Ups
Avatar billede 220661 Ekspert
30. november 2011 - 15:30 #4
Tak for info