Avatar billede kent_hansen Nybegynder
02. december 2011 - 16:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Venner i MSN messenger 2011

I ældre versioner kunne man se hvem der havde oprettet en som ven. Findens den mulighed ikke længere eller hvordan finder man det nu?

Jeg tror nemlig at jeg nogle gange får spam mails - evt med virus fra nogen som har mig oprettet som jeg ikke længere har på min venneliste.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2011 - 17:57 #1
Hej

Ingen kan tilføje dig som ven, uden at du kan se det på din venneliste. Men den bedste mulighed for at tjekke hvem du er venner med, er ved at gå ind på din hotmail, eller hvad du nu har, og ikke på din messenger. Altså bare log på hotmail og der klikke på "kontakt personer".
og der burde du se hvem der har tilføjet dig, og alle dine venner :)
Håber det var et brugbart svar ;)
Avatar billede kent_hansen Nybegynder
02. december 2011 - 18:05 #2
Hej zanibbalg,

Nej det var ikke det som jeg søgte. Den liste du henviser til, viser kun en liste over de kontaktpersoner som jeg har - De kontakter som jeg selv har slettet er ikke længere med på listen, men det viser ikke hvem der stadig har mig på deres vennelister.

Men tak fordi du forsøgte
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2011 - 18:17 #3
Nååhh, men hvis du har slettet en kontaktperson, kan personen ikke længere skrive eller noget som helst andet til dig.
Personen må slet ikke kontakte dig :)
Det har jeg nemlig selv prøvet, med min bror for at jeg skulle være sikker. Jeg slettede ham og så bedte jeg ham om at sende en besked til mig. Der stod så at beskeden var sendt, men jeg fik den aldrig. Vi prøvede også med anmodninger og sådanne ting, og man kan ikke.
Så det er ikke muligt at kontakte en person, hvis man er slettet.

Håber det gav mening, eller spørg bare ;)

VH Mig
Avatar billede kent_hansen Nybegynder
16. februar 2016 - 15:06 #4
Afsluttet