Avatar billede Diojr Praktikant
05. december 2011 - 04:52 Der er 1 løsning

PHP Programmør søges!

Hejsa

Jeg er ejer og chefredaktør på det nyligt lancerede projekt: www.ndroid.dk

Ndroid.dk er et forsøg på at skabe en dansk udgave, af de store udenlandske nyhedsblogs, omhandlende Android.

Holdet bag siden, består i øjeblikket af fire mand i alderen 23-28 år. Vi er alle bosiddende i Århus.

Projektet er 100% freelance. Siden er lanceret d. 1 december, og vi har arbejdet på den i godt 4 uger op til udgivelsesdatoen. Der er altså ingen penge at hente i projektet, og din lyst til at blive en del af holdet skal derfor være motiveret udelukkende af interessen for projektet i sig selv, samt muligheden for at være en del af et ungt og engageret team.

Vi holder jævnligt redaktionsmøder, hvor vi i fællesskab planlægger sidens fremtid.

Arbejdsopgaverne for dig som programmør, kommer primært til at bestå i mindre tilrettelser af det allerede færdige design.

- Du skal helst være over 20 år, og bosiddende i Århus (eller omegn), så vi kan hilse på hinanden ansigt til ansigt, og så du kan deltage i møderne sammen med os andre.
- Sitet er bygget op omkring Wordpress og phpBB, så det er en fordel hvis du i forvejen er bekendt med opbygningen og brugen af disse platforme.
- Har do ovenikøbet interesse i Android-platformen og dertilhørende enheder, er det kun bonus.

Tiltrædelse snarest! Vi mangler dig! :)

For mere information, brug endelig tråden her, eller kontakt mig på: rmp@ndroid.dk

Med Venlig Hilsen
Rasmus Max Petersen
Avatar billede Diojr Praktikant
02. oktober 2012 - 23:06 #1
Da der ingen feedback har været, lukker jeg denne tråd