Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
05. december 2011 - 11:45 Der er 1 løsning

Tildele kalenderrettigheder til gruppe - Exchange 2010

Jeg vil gerne tildele gruppen "salgsledere" rettigheden "Korrekturlæser" til medlemmer af gruppen "Sælgere"
Dermed kan chefen følge med i kalender, men alle andre kan ikke

Jeg kan godt logge ind på een sælger, og tildele "salgsledere" som korrekturlæser, men vil gerne have et PowerShell script som kunne gøre det een gang for alle
Avatar billede Thomas Knudsen Nybegynder
18. januar 2012 - 14:51 #1
Det endte desværre bare med at hele Databasen fik en politik om deling, så alle viser deres aftaler med fulde detaljer