05. december 2011 - 13:10Der er
5 kommentarer og 1 løsning
Teamviewer problemer
Hejsa
Jeg har brugt teamviewer i et stykke tid både privat og arbejdsmæssigt, hvor det har virket upåklageligt.
Jeg fik så for et par uger siden et nyt 4G/LTE modem fra firmaet. Når jeg plugger modemet i og installerer det virker det ok, men jeg kan så tilgengæld ikke åbne teamviewer.
Jeg kan se at det godt nok starter under processer, men interfacet kommer aldrig op på skærmen.
Jeg kan så ved at gendanne ´systemmet til før installationen af modemmet godt få teamviewer til at virke igen... Det er ikke nok blot at afinstallere modemme igen.
Lidt info:
Styresystem: Windows 7 ultimate Modem: Telia 4G / ZTE MF820 USB modem
og er du sikker på du ikke får en privat ip adresse af det modem ? ex 10.x.x.x ?
Det er ikke alle 4g modemer der får en WAN ip, men noget lignende en vpn tunnel til deres udbyder, hvorfor remote værktøjer/server lignende tjenester aldrig bliver en option.
Afvikles teamviever i taskmgr som din aktive bruger, nyere versioner starter jo OGSÅ op som en tjeneste? og sry to ask, men du har foldet de små iconer op nede ved uret, der gemmer den sig efter den er startet.
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.