Avatar billede kiwankow Nybegynder
06. december 2011 - 11:33 Der er 3 kommentarer

hjælp til trådløs netværk opsætning og sikring

Hej

Jeg har internet via kabel som fungerer fint, men vil gerne have min trådløse router tilsluttet og sikret så ingen andre kan logge på.
Min router er en jensen airlink wireless highspeed router III WBR 6954.

Når jeg sætter netværkskablet i routeren og søger efter trådløse netværk finder computren min router og logger på med fuld signalstyre, men alligevel er der ikke hul igennem i internet explorer. Hvad kan dette skyldes og hvordan får jeg det til at virke..??
Avatar billede haverslev Novice
06. december 2011 - 11:49 #1
Avatar billede kiwankow Nybegynder
06. december 2011 - 12:19 #2
som du kan hvis du læser efter istedet for bare at brokke dig har jeg anskaffet mig en ny router da den anden áldrig kom til at virke, men du mener måske du skal have point for at svare på et spørgsmål som ikke blev løst..??
Ny router = nyt spørgsmål, da man ikke skal ændre problemet undervejs..!!!
Avatar billede haverslev Novice
06. december 2011 - 13:19 #3
Brokke mig!!!

Blot fordi man gør opmærksom på, at du IKKE vendte tilbage til spørgsmålet - FØR du skrev lukket osv.

Du skal da nok få hjælp med dine udfald.