Avatar billede Graahede-DK Nybegynder
06. december 2011 - 16:08 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Valg af webhotel

Hej

Jeg skal have flyttet mit domæne over til et andet webhotel, da mit nuværende, surftown, ikke tilbyder extentionen Zip Archive, som jeg har brug for i forbindelse med opbygning af min hjemme side.

Er der nogle der kender et webhotel hvor denne extention er tilgængelig? Og i såfald hvor?

På forhånd tak
Nicolai
Avatar billede rix Praktikant
06. december 2011 - 16:36 #1
mener helt bestemt at webbot.dk kan det.
der ud over er det en god web hotel som jeg næsten ingen problemer har
link: webbot.dk
Avatar billede Blueeyez Mester
06. december 2011 - 16:48 #2
#1 Det var da godt nok billigt :O

Ville have henvist til dandomain, men webbot er vidst bedre i pris samt måske hvad man får.. (Skal så ikke kunne sige hvor stabil webbot.dk er, da jeg ikke kan finde nogen årsopgørelser på dem på cvr.dk.. samt de knapt nok er 2 år..
Avatar billede rix Praktikant
06. december 2011 - 17:45 #3
jeg har kun haft en lille problem med dem.
men efter jeg spurte dem handlede de ret så hurtigt og løste det
Avatar billede Graahede-DK Nybegynder
06. december 2011 - 19:52 #4
Har skrevet til WebBot og hørt ad om det Zip Archive er tilgængeligt. Vender tilbage med svar.

Nicolai
Avatar billede Graahede-DK Nybegynder
07. december 2011 - 21:35 #5
Efter ikke at have hørt fra WebBot endnu, valgte jeg igår aftes at søge efter andre alternativer. Valget faldt på meebox. Utrolig billig og en hurtig og kompetent support. Længste tid jeg har ventet på svar har været ca. 3 timer, hvilket var igår da jeg skrev, og modtog svar en gang inat.
Meebox.net tilbyder Zip extension.

Nicolai
Avatar billede Blueeyez Mester
07. december 2011 - 22:02 #6
#5 Har os selv kontaktet dem, jeg har dog spurgt ind til deres SSL samt køb af domæner mm. og vil sige at de har flere funktioner og er billigere, dog ved jeg ikke med Zip Archive, hvordan skal det forstås?
Avatar billede Graahede-DK Nybegynder
07. december 2011 - 22:07 #7
Det bedste svar jeg kan give dig er vist et link til php.net: http://www.php.net/manual/en/intro.zip.php
Avatar billede Blueeyez Mester
08. december 2011 - 17:18 #8
#7 Kalder jeg en kortfattet breifing omkring det :O

Men hvis jeg forstår rigtigt, så kan man åbne zip filen i browseren og se dens  indhold? via den side man er på?
Avatar billede Graahede-DK Nybegynder
08. december 2011 - 21:29 #9
#8 Det kan det bruges til ja. Det jeg skal bruge det til er at kunne tilføje applikationer til en extension i Joomla

Har fået svar fra webbot og de har zip tilgængelig.
rix17172: smid et svar og du skal få nogle point.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. december 2011 - 21:37 #10
#9 Godt at høre ;)

Har os selv lige købt webhotel ved dem for at afprøve dem :)
Avatar billede rix Praktikant
21. december 2011 - 07:42 #11
Undskyld jeg ikke har svaret men har været lidt travlt
men tak ksla du have ^^