Avatar billede Saharez Nybegynder
07. december 2011 - 07:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

GTX 560 TI og Asus p5ld2-VM

Jeg har en problemstilling der hedder følgende.

Igår fik jeg et nyt grafik kort leveret, efter at have sat det i PC'en fik jeg dog intet billede, jeg begynder at mistænke mit bundkort for ikke at supporte GTX 560 TI, men jeg har ikke kunnet finde noget information til at bekræfte den mistanke.

Jeg har testet GTX 560 kortet i en anden pc og der virker det.

Jeg håber at der er nogen der har noget erfaring med både grafik kortet og bundkortet.

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2011 - 08:13 #1
http://hardwareblog.dk/2011/01/nvidia-gtx-560-ti-review/

http://guru3d.com/article/geforce-gtx-560-ti-sli-review/14

jeg fik umidelbart den mistanke at din psu (strøm) er for lille
nu kan det også være et stik der ikke passer på 2 forskellige maskiner
Avatar billede Saharez Nybegynder
07. december 2011 - 10:53 #2
Jeg har en 500 watt støm forsyning, det skulle være ganske fornuftigt, jeg har ikke observeret, jeg har altid været under det indtryk, at såfremt man kan samle det, så passer det sammen, så hvis det er stik der ikke passer sammen ville jeg sætte pris på en beskrivelse af hvad der kunne være en indikation på dette.
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
07. december 2011 - 10:53 #3
Nu ved jeg ikke hvilket grafikkort du havde før men på mange gamle skulle man kun bruge 1 gange 6 pin. Men på en 560 skal du bruge 2.

Så det for nok ikke nok strøm.
Avatar billede Saharez Nybegynder
07. december 2011 - 11:04 #4
Først vil jeg gøre opmærksom på at jeg har meget begrænset erfaring med hardware, så når du siger en 6 pin så er jeg faktisk ikke sikker på hvad du referer til.

En hurtig google søgning viste dog at mit forige kort, GT 7600 bruge 1 gange 6 pin hvor gtx 560 ti bruger 2 gange 6 pin, jeg er dog stadig ikke klar over hvad en 6 pin er.
Avatar billede Saharez Nybegynder
08. december 2011 - 05:09 #6
nåmen jeg er en kvajpande, det var da bare dem der skulle kobles til!

Tak for hjælpen folkens
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2011 - 07:22 #7
går ud fra det så er løst

lægger et svar du kan acceptere

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1

m.v.h