Avatar billede Simon14 Nybegynder
07. december 2011 - 15:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

vandkølings dele

hej!

jeg går og vil lave noget vandkøling til mine 2 xfx hd6950 grafikkort som kører i crossfire. jeg har fundet nogle waterblocks.

her er et link til et billede som viser hvordan kredsløbet skal samles
https://dl-web.dropbox.com/get/Public/Untitled6.jpg?w=b28b0b34

det jeg har brug for hjælp til, er at finde reservior, pumpe, rør og fittings, i de rigtige størrelser (se på billedet)

det hele blev meget uoverskueligt da jeg selv prøvede.

Simon
Avatar billede Beach Mester
07. december 2011 - 16:18 #1
Hej Simon

1/ Dit link virker ikke
2/ Du kan nok nemmere finde lidt hjælp i forum her->
http://hwt.dk/ForumSubject/30/Vandkoeling

//B
Avatar billede Simon14 Nybegynder
07. december 2011 - 21:11 #2
tak for svaret :-)

jeg vil lige tjekke det forum ud en gang i morgen-

\\S
Avatar billede Simon14 Nybegynder
08. december 2011 - 09:44 #3
lukker
Avatar billede Beach Mester
08. december 2011 - 18:26 #4
Ville være godt for andre brugere på E at vide om du har fundet hjælp via den henvisning du har fået!

Husk på at mange andre vil komme ind på denne tråd i løbet af dens levetid. Hvis de ikke læser en kommentar fra din side (eller et svar som du har valgt at bruge) så vil andre tro det ikke er pengene vær at klikke vider til min henvisning hvilket jeg tvivler på du (og andre) ikke vil få noget godt ud af.

BTW--->
Rigtig glad for at få lov til at hjælpe dig med en henvisning til hjælp der kan løse dit problem. Elsker mest af alt den flotte kommentar "lukker" uden skyggen af kommentar på om du kunne bruge det jeg åbenbart gratis har lagt foran dine fødder!

//B
Avatar billede Simon14 Nybegynder
08. december 2011 - 19:01 #5
det må du virkelig undskylde :S

dit link hjalp meget! der er mange nyttige tråde derine på HWT
Avatar billede Beach Mester
08. december 2011 - 19:51 #6
Fino, så er vi ved at være på samme bølgelængde;-)

//B
Avatar billede Simon14 Nybegynder
08. december 2011 - 20:57 #7
jah