Avatar billede nlr2000 Nybegynder
08. december 2011 - 15:51 Der er 1 løsning

Monte Carlo Simulation

Hej

Jeg er interesseret i at kunne lave en Monte Carlo simulation for eksempelvis en række valutaer, som er korrelerede og har en forventet trend fremadrettet.

Der skal kunne laves måske 5000 simulationer - gerne udskrevet på et sheet. - Det vigtigste er dog, at de laves...

Jeg søger et regneark, som har formlerne (eller vba'en) med ikke-låste koder.

Det kan måske googles, men det er ikke lykkedes mig...
Avatar billede nlr2000 Nybegynder
28. december 2011 - 15:16 #1
Nå, jeg klarede den selv...