Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
08. december 2011 - 17:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Office til Mac hæve og sænke skrift?

Hej Eksperter som overskriften lyder har jeg brug for hvordan man hæver og sænker skrift i Office til mac eller det kan også være i ved det til iWork :)

Håber i kan hjælpe mig med det
Avatar billede cmo0812 Nybegynder
09. december 2011 - 12:09 #1
Hej Jensen

For hævet skrift prøv da med CTRL + og for sænket skrift prøv da med CTRL + =

Det burde virke
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
27. marts 2012 - 09:00 #2
Jeg har fundet ud af det, word skal bare gøres max, så kommer tasterne med hæve, og sænke skrift. Men tak for svaret :D