Avatar billede whynot Nybegynder
11. december 2011 - 13:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Freelance Android App Udvikler Søges

Hej alle eksperter

Jeg ønsker at få lavet en android app som jeg har ladet mig fortælle, tager ca. 2 (måske 3) uger for en god java udvikler at lave.. Jeg søger bevidst efter en freelance udvikler, sådan at jeg får direkte og tæt samarbejde med vedkommende.

Jeg vil gerne have app'en klar til primo Februar og har derfor lidt travt med at komme i gang :)

Er det mon noget for dig.. eller kender du en udvikler så send mig endelig en besked.

Jeg glæder mig meget til at høre fra Jer alle sammen :)
Avatar billede touchlogic Nybegynder
13. december 2011 - 10:03 #1
Hej whynot,
Jeg er professionel android freelancer, har arbejdet med Java i 9år, og kan sandsynligvis godt hjælpe dig med at nå din tidsfrist. Det vil dog være nødvendigt med nogen flere detaljer, kontakt mig gerne på jrk@touchlogic.dk.

Mvh
Jakob
Avatar billede whynot Nybegynder
13. december 2011 - 10:34 #2
Hej Jakob

Jeg har lige sendt dig en mail med lidt materiale - jeg håber du kan hjælpe mit projekt videre :)

med venlig hilsen
René, alias Whynot
Avatar billede gidzmo Nybegynder
28. december 2011 - 12:14 #3
Hej whynot
vi har også lavet en del APP´s og kan godt hjælpe dig, og det er korrekt at det typisk tager 2-3 uger.
scheel.kim(A)gmail.com
Avatar billede whynot Nybegynder
08. februar 2012 - 13:26 #4
Fandt heldigvis et rigtig fint samarbejde med Touchlogic :)