Avatar billede lasbas Nybegynder
13. december 2011 - 21:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mobil viser 12 cifret ingående opkald

Det er sket nogle gange nu, det er altid forkert nummer

Fra den samme person... Det er en dansker der tager telefonen

Er der nogen der ved hvorfor min mobil viser et 12 cifret
indgående nummer ?

Nummeret starter med 2126xxxxxxxx
Avatar billede milter Ekspert
13. december 2011 - 21:34 #1
Tunesien har landekode 212. Kunne det måske være derfra?
Avatar billede Spotgun Seniormester
13. december 2011 - 21:36 #2
Det kunne muligvis være en der ringer fra mobiltelefon i Marokko. Det ser ud til at de har landekoden 212 og deres telefonnumre er 9 cifre langt. Det giver 12 i alt. Se evt. her: http://en.wikipedia.org/wiki/Telephone_numbers_in_Morocco
Avatar billede milter Ekspert
13. december 2011 - 21:37 #3
.... og det er så Marokko i stedet for :-)
Avatar billede Jane52 Nybegynder
11. marts 2013 - 16:11 #4
Hej
Jeg har netop ved midnatstid kl.ca. 24 modtaget sådan et opkald med 12 cifre og som starter med 2126. Vedkommende sagde noget på et andet uforståelig sprog og sagde hallo....jeg spurgte hvem hun var, fik ikke rigtig noget svar og så lagde jeg røret på.
Igen her ved middags tid i dag ringede vedkommende igen 2 gange. Jeg tog ikke telefonen, men afviste opkaldet.
Har forhørt mig lidt omkring.
Man må ikke tage telefonen, læg røret på hver gang. Det er nogen der vil ind hagge og evt overføre penge til egen konto, eller hvad de nu kan finde på.
Håber det hører op...da det er irriterende at blive vækket midt om natten.
Avatar billede storemariekiks Nybegynder
17. marts 2013 - 19:34 #5
Tak for det svar!
Jeg har i løbet af i dag og i går været udsat for det samme!
En man der er svær at forstå, ringede og ville snakke, og med meget dårlig forbindelse - jeg smækkede også på
Avatar billede storemariekiks Nybegynder
17. marts 2013 - 19:40 #6
Men fik af vide af banken, at man endelig ikke må ringe nummeret op, da det kan koste en formue.