14. december 2011 - 15:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SSO (Større Skriftlig Opgave)

Når nu er det blevet tid til "Store opgave måned"...
Mit problem er at        jeg aner ikke hvordan jeg skal starte min opgave. Jeg mangler lidt den der første linje for at komme igang....

Har emnet: Kina´s økonomiske udvikling.
Min problem formulering er : Der ønskes er redegørelse for kinas økonomiske politik i perioden 1978-2002
Med Udagngspunkt i en analyse af vedlagte tekst ønskes der dernæst en vurdering af betydningen af Deng Xiapings politik for det kinesiske samfund.

Jeg har lavet en brainstorm, og er kommet frem til en masse gode emner... Jeg laver min Indledning til sidst jeg har et bedre overblik over opgaven.
Jeg snakker om afhandlingen.
23. januar 2012 - 03:00 #1
l
23. januar 2012 - 03:01 #2
l
23. januar 2012 - 03:04 #3
llll
23. januar 2012 - 03:04 #4
lll