Avatar billede sploof Nybegynder
14. december 2011 - 19:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til valg af nyt TV.

Hejsa.

Jeg står og skal ud og invistere i nyt TV her til januar. Det skal være 32" og det skal være fra FONA (da jeg har sådan et fona kort).

http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=40&ikey=39

Jeg har fået anbefalet (SONY KDL32EX720 CI+) ud af de som er på listen. Jeg har sidenhen kigget lidt rundt på nettet, for at tjekke om det har fået gode anmeldelser. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er blevet en dyt klogere, da de gå fra 3stjerne til 5stjerner.

Mine behov til et TV er for at se Bluray film og spille PS3 og lidt fjernsyn. Jeg er på ingen måde en teknik nørd, så jeg stiller ikke kæmpe store krav til super detaljer hvad det angår. Det skal bare virke, og være af god kvalitet (både selve TV og billed/lyd)

Hvad synes i? Er dette det bedste køb eller er der andre modeller i hellere ville vælge, og hvorfor?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. december 2011 - 19:28 #1
du skal have fuld hd (1920*1080)
du skal ikke bruge penge på 3D endnu.
evt smart-tv med internet er også en ufærdig løsning.
samsung har jeg dårlige oplevelser med mht remoten (den skal være meget præcist på tv - og det gider jeg ikke)
SONY KDL32EX524 CI+
hvis du er på antenne - det har t2 - alt andet lige, så er indmaden nyere...
Avatar billede sploof Nybegynder
14. december 2011 - 19:38 #2
Der er kabeltv i lejligheden. Men ville du også vælge sony eller hvad? Det har jo både 3d og smart-tv, som du nævner som noget ikke så godt.
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
14. december 2011 - 19:42 #3
Jeg har lige købt et Samsung 8005 led i 32" til mit soveværelse, jeg har det i 55" stuen og det er altså i orden.

Men det er helt rigtigt at 3D delen er spild af lir og smart tv delen også er halvhjertet. Men panelet spiller max.
Avatar billede sploof Nybegynder
15. december 2011 - 06:32 #4
Synes ikke rigtigt at jeg er kommet nærmere noget...

Flere inputs er meget velkommen.
Avatar billede sploof Nybegynder
16. december 2011 - 20:52 #5
...