Avatar billede krelle98 Nybegynder
15. december 2011 - 19:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nyt tastatur til gaming og skrivning.

Hej alle, jeg er på udkig efter et nyt tastatur som kan bruges til både gaming og "skrivning". 1000 er ca. maksimum pris.
Jeghåber at i kan hjælpe!
Avatar billede claes57 Ekspert
15. december 2011 - 20:09 #1
til gaming, så er det 'med kabel' - ellers mister du bare nogle nano-sekunder hist og her.
Du kan også satse på, at din reaktionstid på 1/10 sekund er langsommere end trådløse sæt (som typisk er langt hurtigere).
Er du nat-arbejder, kan du arbejde i mørke, eller vil du (som mig) kunne se bogstaverne?
Dette er nok noget af det bedste
http://www.logitech.com/da-dk/keyboards/keyboard/devices/7246
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. december 2011 - 20:19 #2
http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/pd/productID.169417800 er mit det næste keyboard - når det jeg har ikke kan mere :)

Det jeg har nu: http://store.razerzone.com/store/razerusa/en_US/pd/productID.169420000

Ja, det blev vist til et par forslag, kan man vist godt sige...
Avatar billede krelle98 Nybegynder
18. december 2011 - 01:01 #3
Tak for budene begge to, til Claes57 så det du har forslået vil det så ikke larme noget mere end de Johhn-Stigers foreslår?
Avatar billede claes57 Ekspert
18. december 2011 - 11:39 #4
det ved jeg virkelig ikke - vidste ikke engang, at det kunne være en købs-parameter.
Avatar billede krelle98 Nybegynder
22. marts 2012 - 16:26 #5
h
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. marts 2012 - 20:16 #6
krelle98
Kan du ikke bare lige gøre os en tjeneste næste gang?
Lad være med at afsætte point, for du tager alligevel dem selv...

(Det var et hint...)
Avatar billede krelle98 Nybegynder
22. marts 2012 - 20:27 #7
Jo selvfølgelig... Sorry