Avatar billede jklausen Juniormester
18. december 2011 - 20:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Ipad2 - afspille avi

Jeg er ny til Ipad. Har lige fået en og slås lidt med den. På min pc kan jeg med vlc player afspille avi filer uden problemer, men hvordan for jeg avi filen over på ipad'en og hvordan får jeg den afspillet på letteste måde?
Avatar billede pstidsen Novice
18. december 2011 - 20:45 #1
iTunes?
Avatar billede thill Nybegynder
18. december 2011 - 20:55 #2
Du bruger iTunes til, at få dem over på din iPad og flex:player til at afspille dem med...
Avatar billede jklausen Juniormester
18. december 2011 - 21:17 #3
jeg har nu installeret itunes. Får følgende fejlmedd. "itunes cannot read the contents of the ipad. go to the summary tab in ipad preferences and click restore..." Har også installeret funbox, den kan godt connecte til ipaden. Det lader til at det er version 4.3.5 der er på ipaden. Det er nok derfor itunes ikke connecter? Jeg har allerede købt flere apps. Hvis jeg restore til fabriksinstillinger så er de vel væk? Hvordan får jeg lavet en backup så mine apps ikke forsvinder?
Avatar billede jklausen Juniormester
18. december 2011 - 21:31 #4
thill:    jeg har lagt en avi i raw file system > recordings, men det lader ikke til at flex player kan se den?
Avatar billede jklausen Juniormester
18. december 2011 - 21:36 #5
fandt ud af det: med app'en filebrowser klikker jeg på den blå icon ud for avi-filen og får boxen "open in..." hvor jeg så kan vælge flexplayer - og det lader til at virke!!
Avatar billede jklausen Juniormester
18. december 2011 - 21:45 #6
..så mangler jeg bare at opdatere til ios 5.0 uden at miste mine apps - nogle forslag?
Avatar billede jklausen Juniormester
18. december 2011 - 21:47 #7
en anden ting: på min android (samsung galaxy2s) kan jeg med dolphin browseren vælge om en hjemmeside skal åbnes som desktop eller android version - hvordan vælger jeg det på ipad'en?
Avatar billede pstidsen Novice
18. december 2011 - 21:48 #8
så er det vel lukketid?
Avatar billede pstidsen Novice
18. december 2011 - 21:57 #9
#6: Man mister da ikk apps på den normale måde? Gør man?

#7: Det tror jeg ikke man kan i Safari. Har let efter det samme..
Avatar billede jklausen Juniormester
18. december 2011 - 22:14 #10
thill send et svar...
Avatar billede thill Nybegynder
19. december 2011 - 06:37 #11
Tag du dem bare selv ;-)
Avatar billede jklausen Juniormester
19. december 2011 - 13:38 #12
#9, har lige fundet ud af at Dolphin browser også virker til Ipad, dog hænger den lidt med mulen ved sider med scrips eller flash.

#11, jamen så mange tak da:)