Avatar billede durany Nybegynder
19. december 2011 - 04:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WP e-Commerce i Wordpress hos Surftown

Hej

Jeg prøver at aktivere et plugin WP e-Commerce i min wordpress backend.
Det lykkes dog ikke, da jeg får denne besked når jeg klikker aktivere:

Parse error: syntax error, unexpected T_STRING, expecting T_OLD_FUNCTION or T_FUNCTION or T_VAR or '}' in /hsphere/local/home/durani/tutti-frutti.dk/wp-content/plugins/wp-e-commerce/wp-shopping-cart.php on line 162

Jeg forstår ikke hvorfor, jeg har endda sat mappen med filerne i til 777 i chmod.

Kan det skyldes noget med PHP versionen hos Surftown??
Avatar billede durany Nybegynder
19. december 2011 - 04:42 #1
Jeg har en stor mistanke om at det skyldes at jeg køre en for lav version af PHP hos surftown.
Er det således at man selv kan gøre noget eller hvordan kan jeg få versionen op på php 5? Det kan ikke være rigtigt at et så stor webhotel som surftown køre php der er for gammelt til noget så almindeligt..
Avatar billede larste Nybegynder
19. december 2011 - 09:08 #2
Yup, det er fordi du kører en for lav version af PHP.

Du kan enten spørge Surftown selv, eller simpelthen bare skifte til en udbyder, der kører en nyere version af PHP.
Avatar billede larste Nybegynder
19. december 2011 - 09:09 #3
Yup, det er fordi du kører en for lav version af PHP.

Du kan enten spørge Surftown selv, eller simpelthen bare skifte til en udbyder, der kører en nyere version af PHP.