Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 06:42 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Fjerne ikoner

Jeg har to ikoner liggende på processlinjen som skal fjernes (ikke skjules).

http://peecee.dk/upload/view/341810

Det ene er en gul trekant med et udråbstegn (ved ikke hvad det betyder) og det andet er noget med sikker fjernelse som jeg allerede har deaktiveret på mine usb enheder, hvilket gør ikonet til ligegyldigt spam. Hvordan fjernes de?
Avatar billede kimwright Nybegynder
19. december 2011 - 07:58 #1
Højreklik nede på din proceslinje, og vælg egenskaber, der efter tryk på Tilpas http://peecee.dk/upload/view/341811
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 08:26 #2
#1 Læs nu spørgsmålet.

Der står jo klart og tydeligt at de ikke skal skjules.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 08:35 #3
Hvis det kan hjælpe så kommer den frem og siger at en generic card reader skal fjernes via. sikkerfjernelse. Trykker man stop så forsvinder ikonet. Men denne usb card reader er indbygget i mit kabinet og kan derfor ikke fjernes, hvilket gør det meningsløst at beskeden popper frem hele tiden nede i meddelsesområdet.
Avatar billede madklub Guru
19. december 2011 - 08:38 #4
@hardheadguy5
Du skal nok ikke regne med at få svar, når du er så næsvis.
Og hvad er forskellen egentlig om den er skjult, i stedet for fjernet?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 08:41 #5
#4 Forskellen er at den er skjult når den er skjult og fjernet når den er fjernet.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 08:43 #6
Kan man ændre registreringsdatabasen til at slette ikonet?
Avatar billede kimwright Nybegynder
19. december 2011 - 09:16 #7
kan heller ikke se forskellen på om de bliver skjult så du aldrig ser dem igen, eller de bliver slettet  :s kartoffel, kartoffel.. men w/e
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 09:25 #8
De kommer til at ligge sammen med Steam, hvis de bliver skjulte, hvor de stadigvæk vil være synlige, og det er ikke det som jeg er interesseret i. Men derimod at fjerne dem helt.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 09:27 #9
Det som der skal være på proceslinjen til højre, er Lyd-ikonet, da jeg nogle gange høre højt musik på mine bose-højttalere, og derfor lige skal have overblik over hvad lydstyrken står på nogle gange.

Samt Steam hvor jeg har mit netværk og som jeg bruger til dagligt. Det er det eneste, alle andre ikoner er unødvendige og skal derfor fjerne,s og det er lykkedes mig at fjerne dme allesammen, bortset fra de to på skærmbilledet.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 09:51 #10
Kan man ændre det i registreringsdatabasen?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 09:58 #11
Det kan man tilsyneladende.

http://www.lancelhoff.com/how-to-remove-the-safely-remove-hardware-icon/

Problemet er at jeg ikke har en mappe som hedder HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\nvatabus
Jeg kan nå frem til services men nvatabus findes ikke.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2011 - 10:03 #12
Grundet den måde du agerer på herinde, skal du nok ikke forvente den helt store hjælp mere.  :-)

Her er bare ét eksempel (og der er mange andre): http://www.eksperten.dk/spm/953225
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 10:12 #13
#11 Hvad ser du i den tråd?

Jeg prøver de forslag som der kommer frem, men ingen af dem virker, hvorefter jeg lukker spørgsmålet. Hvad er problemet?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 10:18 #14
http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe

Dette link giver mig beskeden: "Denne webside blev ikke fundet
Ingen webside fundet på webadressen: http://download.microsoft.com/download/e/9/d/e9d80355-7ab4-45b8-80e8-983a48d5e1bd/msicuu2.exe
Fejl 6 (net::ERR_FILE_NOT_FOUND): Filen eller mappen blev ikke fundet."

Alle andre forslag har jeg prøvet men uden held, og da det ikke er tilladt at have alt for mange point ude, lukkede jeg spørgsmålet.

Så hvad er problemet? Jeg har svært ved at se det.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2011 - 10:21 #15
Du skriver bare at linket ikke virker, men det gør den, som en anden bruger også gør dig opmærksom på.
Så poster du et link, uden nogen forklaring.
Du forklarer heller ikke hvorfor du ikke kan bruge Foxit Reader.
Du lukker bare spørgsmålet, uden at fortælle hvofor. (Først efter jeg har spurgt om hvad løsningen blev)
Og #5 i denne tråd er heller ikke speciel høflig, dem der forsøger at hjælpe dig, bruger deres fritid på det.
Men okay, det er jo dit eget valg.....
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 10:27 #16
#15 Kig her:

http://peecee.dk/upload/view/341819/full

Denne besked får jeg når jeg åbner det link som du har givet.

"Denne webside blev ikke fundet
Ingen webside fundet på webadressen: http://download.microsoft.com/
Fejl 6 (net::ERR_FILE_NOT_FOUND): Filen eller mappen blev ikke fundet."

Og i #4 skriver jeg mange tak for alternativet (til adobe), men jeg er mest interesseret i at få adobe til at virke (så jeg fremover kender løsningen). Så din kritik er malplaceret og du skal åbenbart bare kritisere for at kritisere og samtidig hijacke min ellers seriøse tråd. Plat.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 10:33 #17
Vi lukker her.
Avatar billede vejmand Juniormester
19. december 2011 - 10:35 #18
Okay, undskyld jeg forsøgte at hjælpe dig.  :-)
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
19. december 2011 - 10:45 #19
Hvis du vil hjælpe mig så kan fortælle mig hvad man skal ændre i registreringsdatabasen for at fjerne "sikkerfjernelse af hardware" samt det andet ikon som vist i #0. Jeg har gennemsøgt Google på dansk men uden held. De bliver ved med at poppe frem nede i proceslinjen.
Avatar billede janj6666 Nybegynder
03. marts 2013 - 13:35 #20
reinstall af chrome virker
Avatar billede janj6666 Nybegynder
03. marts 2013 - 17:33 #21
ups.. nej kun første gang...
programmen blive instaleret igen automatisk

slet i regedit  husk  back og kun hvis du er
pro.broger/super.bruger:

enter the following in the address bar.
Windows XP: %USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\ Windows Vista/ Windows 7/ Windows 8: %LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\ 4.Locate the folder called "Default" in the directory window that opens and rename it as "Backup default." 5.Try opening Google Chrome again. A new "Default" folder is automatically created as you start using the browser. Hope that helps!

Read more: How to I get rid of sweetpacks? (I already removed the extension from google chrome and deleted the program through the control panel)? - I can`t get rid of sweetim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :: Ask Me Fast at http://www.askmefast.com/How_to_I_get_rid_of_sweetpacks_I_already_removed_the_extension_from_google_chrome_and_deleted_the_program_through_the_control_panel-qna4096889.html