Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
05. august 2001 - 15:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

30 nemme point

Hvordan ser jeres config.sys fil linie 37 ud på jeres bootdiskette? Det skal være fra Win 98 second edition.

Min lyder: install=keyb.com dk,,keyboard.sys

Er der noget galt i det?
Avatar billede nephilim Nybegynder
05. august 2001 - 15:52 #1
Avatar billede chopindk Nybegynder
05. august 2001 - 15:53 #2
Næ, hvorfor ??
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
05. august 2001 - 15:56 #3
Når jeg sætter min bootediskette i og den indlæser, melder den om fejl i linie 37. Desuden kører sysytemet også ustabilt når jeg ligge mit OS ind. Jeg tror det er pga. bootdisketten.
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
05. august 2001 - 15:57 #4
Lyder jeres linie 37 ligesom min?
Avatar billede dr.m Nybegynder
05. august 2001 - 15:58 #5
Hans, keyboard if configured correct or not does not give kernel problems. I still think you have a hardware problem

http://www.eksperten.dk/spm/94156
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
05. august 2001 - 16:00 #6
dr.m->

Hvordan et hardware problem? Er tingene sat sammen forkert?
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
05. august 2001 - 16:01 #7
Jeg har tjekket i kontrolpanelet. Der er ingen konflikter.
Avatar billede dr.m Nybegynder
05. august 2001 - 16:03 #8
not necessarily, if one peace of hardware is bad it can have a great affect on the entire system. the trick is to isolate the problem. Like I wrote on the other spm, remove all that you don\'t need and get hold of some ram to try instead of the one you have.

you will never see in you control panel or anywhere else in your window a hardware problem like a f*** up ram or cpu!
Avatar billede dr.m Nybegynder
05. august 2001 - 16:04 #9
you = your