Avatar billede loevstroem Nybegynder
19. december 2011 - 21:34 Der er 1 kommentar

Person søges til optimering af Ubuntu, Apache, varnish installation

Hej Eksperter,

Jeg laver efter en person til faste freelance opgaver, som ansvarlig af konfiguration og optimering af en Ubuntu server.

Jeg har en server som er regelmæssigt presset, og leder derfor efter en person med tidligere erfaring indenfor optimering. Kendskab til Varnish, Nginx eller Litespeed ses gerne :)

Smid venligst en besked og din e-mail såfremt du har interesse.
Avatar billede mfalck Praktikant
21. december 2011 - 16:02 #1
hvor mange timer drejer det sig om?