Avatar billede lsskaarup Nybegynder
21. december 2011 - 14:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fiber problemer på HP ProCurve 2910al-48G

Hej, vi har købte en ProCurve 2910al-48G, men den driller lidt med fiberne på fronten.

Jeg har forsøgt at flytte en d-link mini-GBIC skuffe, men det er som om HP'en ikke acceptere den.

Er der nogle herinde der ved om HP'en er meget stringent med hvilke skuffer den vil æde? Synes dog det burde være kanske standard.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
22. december 2011 - 23:06 #1
jeg ved ikke hvad du mener med skuffer ?????
og selvfølige kan du ikke bare sætte hvad som helst i

http://h18000.www1.hp.com/products/quickspecs/13280_div/13280_div.HTML

http://h18000.www1.hp.com/products/quickspecs/division/division.html#12043
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
23. december 2011 - 13:29 #2
Få at fiberen til at passe, skal man have en mini-gbic modul, som skydes ind i switchen og så fiberen sættes ind i. Det er denne jeg omtaler som en skuffe.

Men hensyn til at jeg selvfølgelig ikke bare kan sætte hvad som helst i. Så er det åbenbart en sandhed med modifikationer. Jeg havde nemlig snakket med vores konsulenter inden købet, og de sagde at de havde sat et andet mærke mini-gbic modul i en cisco switch, og der virkede uden problemer.

Men jeg har bestilt HP's mini-gbic modul, så må vi se om det virker bedre.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
02. februar 2012 - 10:38 #3
Nå, det virkede med et originalt modul