Avatar billede Lasse Novice
22. december 2011 - 00:47 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Wifi -> ethernet

Jeg har et accesspoint i huset paa 2. sal. Paa foerste sal har jeg et internet tv med ethernet indgang, ikke wifi. Findes der en enhed som kan tilsluttes accesspointet via wifi og som har ethernet udgang der kan tilsluttes tv'et?
Avatar billede pstidsen Novice
22. december 2011 - 02:03 #1
Mener det hedder en WIFI ethernet bridge.
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2011 - 10:06 #2
ja hvis der er stik på tv så er det her måske løsningen for dig

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=5983860&sw=netgear powerlinw av+ 500

du kan købe ekstra
du kan også købe dem uden stikkontakt i men syntes det er mere praktisk løsning med

jeg bruger det selv i huset (beton)
Avatar billede kimwright Nybegynder
22. december 2011 - 10:13 #3
Avatar billede Lasse Novice
06. januar 2012 - 18:54 #4
Tak til alle for svar

pstidsen og treatmenice>> Da i var de foerste, bliver pointene delt imellem jer.

Svar => point
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2012 - 20:12 #5
ok
Avatar billede pstidsen Novice
06. januar 2012 - 20:19 #6
Ping