Avatar billede pkandet Juniormester
24. december 2011 - 15:59 Der er 1 løsning

terratec cinergy usb stick

Hej
Jeg har lige købt et sådant ovenstående, og jeg har installeret og søgt nye drivere og software... men

Stikket virker upåklageligt med antenne, analog og cabel på maskinen, men når jeg optager f.eks DR1 HD så får den ikke lyden med, jeg har prøvet forskellige indstillinger uden held - de andre virker fint med lyd, er det signalet (hedder det ikke mux1) som stikket ikke 'forstår' endnu eller hva'
Avatar billede pkandet Juniormester
07. januar 2012 - 11:56 #1
Hej
Jeg søgte selv efter codec for mpeg4 win7 og fandt denne side

http://www.codecguide.com/download_mega.htm