Avatar billede hitengel Praktikant
25. december 2011 - 14:50 Der er 1 løsning

Støj og ydeevne på ny bærbar

Hej,

Jeg er på udkig efter en ny studie/ light gaming-bærbar til mellem 4000 og 6000 kr.
Jeg skal primært bruge den til større tekstredigeringsopgaver + musik + og almindeligt internetbrug + et spil SC2 af og til.
Det vigtigste for mig er en handy størrelse og vægt kombineret med et lavt støjniveau ved almindelig brug (under spil behøver den naturligvis ikke være lydløs).

Jeg ved godt, det er svært at finde en bærbar, der kombinerer de krav, og jeg er også bare ude efter det bedste kompromis.

Jeg har indtil videre kig på denne
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=5565126
men jeg har læst, at den bliver meget varm og støjer. Ellers passer den perfekt.
Derudover har jeg kigget på MM Vision, men jeg kender ikke til deres produkter:
http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=703000010&gruppe=PCnotevision

Er der nogen der har erfaringer med de to forslag? Eller kender til noget helt tredje der passer?

På forhånd tak.
Avatar billede hitengel Praktikant
16. maj 2012 - 12:31 #1
Løst