Avatar billede -kris- Praktikant
26. december 2011 - 18:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nintendo dsi fastlåst på "warning"-skærmbillede

Min søn har fået en Nintendo DSI i julegave, han har spillet på den igår og i formiddags, men her til eftermiddag når man tænder den står den bare fastlåst på "Warning - health & safety" skærmbilledet.
Det er det samme billede den plejer at starte på, men normalt står der "klik på skærmen for at komme videre" nederst, denne tekst er der ikke nu, og det er lige meget hvad vi trykker på, så kommer vi ikke videre.
Vi har haft tændt og slukket (den vil helle ikke slukke normalt, kun hvis man holder knappen inde længe), vi har haft pillet batteriet af, vi har haft startet den op mens vi trykkede på L+R+start, og her starter den så op i kalibrering af touch-skærmen, men det eneste man kan videre herefter er at slukke den igen, og når man så starter igen er vi tilbage v. "warning" skærmbilledet.....
Hvordan fixer vi det her problem - han er sååå ked af at den ikke virker:-(
Avatar billede Anders Birch Juniormester
26. december 2011 - 20:45 #1
Nåh hvor synd, jeg får helt ondt af dig som far. Måske kan det her hjælpe :-)

www.youtube.com/results?search_query=Nintendo+DSI+Warning+health+%26+safety
Avatar billede -kris- Praktikant
26. december 2011 - 20:58 #2
Tak:-) - har kigget på videoerne, men synes ikke der er nogen der rigtig matcher problemet, med en løsning.
(og ps. så er jeg hans mor;-))
Avatar billede Anders Birch Juniormester
27. december 2011 - 21:24 #3
Haha, uha findes der virkeligt mødre på sådanne en side ;-)
Prøv at se om det her skulle hjælpe i stedet.
http://www.youtube.com/watch?v=tIQN1HJGmKk

Kig også lidt på de andre youtube klip i højre side. Hvem ved, måske er der et eller andet, som hjælper :-)
Avatar billede -kris- Praktikant
06. november 2013 - 08:20 #4
Hov har helt glemt at lukke denne! Beklager!

Der var desværre ingen løsning på problemet, men vi fik byttet til en ny Nintendo i deres service center.