Avatar billede kasperhuus Nybegynder
26. december 2011 - 20:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hent Nyhederne udsendelserne ned

Hej

Jeg kender en der var med i nyhederne den 22 dec. og ville gerne download den så jeg altid kan se den.

Er der nogle programmer der kan dette :-D

På forhånd tak
Avatar billede pstidsen Novice
26. december 2011 - 20:35 #1
Der bliver sendt flere hundrede nyhedsudsendelser om dagen!!! Prøv lige at fortælle hvad det er for en kanal og hvad klokkeslæt. Måske kan du downloade den som podcast, men så skal du være lidt hurtig.
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
26. december 2011 - 20:36 #2
22 Nyhederne den 22 Dec. kl 22 :-)
Avatar billede pstidsen Novice
26. december 2011 - 20:44 #4
arg den går ikke silverlight er noget bøvl at hapse fra - og ikke helt lovligt.

Det er gratis og lovligt fra iTunes. Hvis du har iTunes kan du downloade det her: http://itunes.apple.com/dk/podcast/udsendelser/id89483905?i=108854004&l=da det er udsendelse nummer 6. Jeg downloader den nu og du har den lige straks.
Avatar billede pstidsen Novice
26. december 2011 - 20:53 #5
Download udsendelsen her: http://gratisupload.dk/vis/670985/
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
26. december 2011 - 20:57 #6
Tusind tak for hjælpen

Jeg er vil gerne give dig 60 point til hvis det er :-D
Avatar billede pstidsen Novice
26. december 2011 - 21:01 #7
nej det er ligemeget. Det var et nemt spørgsmål, hvis man lige kendte til podcast. Du kan vel godt afspille formatet?
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
26. december 2011 - 21:07 #8
Ja

Det var dejlig let du havde Downloadet det til mig selvom jeg både har en iPod Touch og iTunes :-D
Avatar billede pstidsen Novice
26. december 2011 - 21:11 #9
ja så kan du jo få udsendelsen derover og vise det til tanter, bedsteforældre m.v.
Avatar billede kasperhuus Nybegynder
26. december 2011 - 21:24 #10
Ja Tak for hjælpen

Det var min far der var med :-)