Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2011 - 14:50 Der er 3 løsninger

Det må da være en rigtig fejl?

Nu er det min tur til at bruge Fejl på eksperten.
19. december forsøgte jeg forgæves at logge på eksperten
Uanset hvad jeg gjorde fik jeg meldingen forkert adgangskode.
Selv da jeg prøvede at bestille en ny fik jeg at vide at mailen var ukendt!
Om aftenen kunne jeg af ukendte grunde pludselig logge mig på igen
Men nu manglede jeg pludselig alle de tråde jeg overvågede.
Så hvis nogle har skrevet til mig og mangler min tilstedeværelse
Beklager jeg men jeg får ingen mail fra før den 19 12 2011
Som i kan se på billedet er der noget der er gået helt galt.:-(
http://gratisupload.dk/vis_billede/671060/
Avatar billede jensenjs Juniormester
29. december 2011 - 15:06 #1
Noget lignende her.
Så jeg har nu genoprettet mig men jeg har selvfølgelig mistet alle mine point.
Det betyder dog ikke noget.
:)
Avatar billede poko1 Ekspert
29. december 2011 - 16:31 #2
Tja det er jo heller ikke poientene der bekymrer mig jeg er nærmest ligeglad men at folk tror at jeg ikke gider svare.
Avatar billede poko1 Ekspert
28. januar 2012 - 00:18 #3
Tja det bliver så ikke taget ad notem! ligesom alle de nyhedsbreve jeg er tilmeldt på IDG som også er udeblevet.