Avatar billede xxkagexx12 Nybegynder
01. januar 2012 - 15:42 Der er 7 kommentarer

Kan computeren trække det?

Hej Forum.

Jeg står og mangler en ny computer, da den gamle ikke rigtigt kan trække de nye spil.

Jeg har fundet en computer her:

( http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/410111/Packard-Bell-iMedia-A7824-NC.html )

Jeg vil meget gerne vide om den kan trække Call of duty: Modern warfare3 og Battlefield.

Lige som en bonus, er den pengene værd? P.S Lige for at være sikker her, men den er 64-bit ikke?
Avatar billede bjornnyborg Nybegynder
01. januar 2012 - 16:41 #1
Hej.
Først et kort svar: Ja den kan godt trække spillene. Battlefield kan nok ikke trække i fuld grafik.
Computeren ser også fornuftig ud til pengene, men hvis du allerede selv har mus, tastatur og ikke vil bruge Adobe Elements som følger med ville jeg foreslå at kigge her:
http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10465

Og jo, den er helt sikkert 64-bit!

Her kan du se en liste med benchmarkings af de forskellige grafikkort, den fra wupti score kun 744 Hvorimod den jeg sendte score 3050 point: http://www.videocardbenchmark.net/video_lookup.php?gpu=Radeon+HD+6950
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2012 - 17:04 #2
Battlefield kan nok ikke trække i fuld grafik

Du ved ikke hvilken skærm xxkagexx12 har, så det er nok en lidt unødvendig kommentar... ;)

Men 1920 x 1080 er nok max. opløsningen hvis du vil have det kører flydende.
Avatar billede bjornnyborg Nybegynder
01. januar 2012 - 18:47 #3
Det har du selvfølgelig ret i, tog det bare som en selvfølge at en der vil spille mw3 og bf3 har en 1920x1080 opløsning. :)
Avatar billede xxkagexx12 Nybegynder
01. januar 2012 - 20:10 #4
Tjaa altså.. Nu har ikke rigtig nogen skærm men det købes ved siden af. Hvad vil i anbefale?
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2012 - 21:03 #5
#3
Hmmm???

Spiller det selv en hel del, men i 1440*900...

#4
Svar er til løsninger, så du skal ikke selv lægge svar.
Avatar billede edvardj Novice
03. januar 2012 - 01:28 #6
der er en side som hedder
can i run this
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2012 - 17:07 #7
#6 snakker om denne side: www.systemrequirementslab.com/cyri/