Avatar billede kasperbraun Nybegynder
02. januar 2012 - 20:33 Der er 6 kommentarer

Start af film/spil webshop

Hej alle.

Håber i kan hjælpe os 3 som sidder herude. Som overskriften lyder har vi tænkt os at lave en webshop hvor vi vil sælge bla. ps3 spil, x-box spil og film. Men vi har det problem at vi ikke ved for filan man køber det. f. eks. coolshop, hvorfra får de deres spil fra, er det muligt for os?. spørsmålet er egentlig bare : hvor får vi fat i de spil/film billigt?

Tak på forhånd
Avatar billede claes57 Ekspert
02. januar 2012 - 20:38 #1
det er billigt, hvis I fx  køber 10000 stk ad gangen.

Hvis det var så nemt, at alle bare kunne starte en butik og tjene på det, så ville de få store på markedet nok ikke være så store, som de nu er (men de omsætter meget, og får derfor rabatter)
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. januar 2012 - 20:52 #2
Nordisk film og Bergsala er distributører af film og spil.

Det er derigennem at bl.a. Coolshop får deres varer.
Avatar billede sifuentes Nybegynder
03. januar 2012 - 00:44 #3
Det lyder som om forretningsplanen skrider frem som planlagt?
Avatar billede kasperbraun Nybegynder
03. januar 2012 - 11:43 #4
tak
Avatar billede kasperbraun Nybegynder
03. januar 2012 - 11:45 #5
men John. Bergsala sælger jo kun wii spil
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. januar 2012 - 17:17 #6
Det har jeg jo skrevet, men du får den igen: http://www.nordiskfilm.dk/spil

Ellers er der ea, ubisoft, Microsoft, atari, og panvision.