Avatar billede pdj Novice
03. januar 2012 - 14:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows - Overstyre en registry værdi for eet program?

Jeg har samme program installeret i to adskilte foldere, men de læser samme opsætningsværdi i registry. Kan man på nogen måde lave , så når program c:\program files\version1\app.exe spørger efter en bestemt værdi i registry, bliver der givet en anden værdi end der reelt står i registry?

Jeg har kikket lidt på Registry String Redirection og Virtual Registry, men kan ikke rigtig se, at det kan løse mit problem. :-(
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
03. januar 2012 - 15:14 #1
Måske er det simpleste at lave et separat Windows-login til de to udgaver af programmet?
Avatar billede pdj Novice
03. januar 2012 - 15:19 #2
Det var et rigtigt godt forslag, men desværre ligger nøglen ikke under CURRENT_USER, men under LOCAL_MACHINE :-(
Avatar billede pdj Novice
18. januar 2012 - 00:47 #3
Lukker, da det nok ikke er muligt. :(