Avatar billede Newbi-M Nybegynder
04. januar 2012 - 13:28 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at fjerne filer

Hej.

Der er nogle gange hvor jeg har nogle filer som jeg ikke kan slette, der står noget med at de er skrivebords beskyttet.
Men når jge så går ind i egenskaber for filen, så er der vist at den ikke er skrivebords beskyttet.
Ved ikke hvad jeg skal gøre men håber at i kan hjælpe mig :)

PS. ved ikke om det er den rigtige kategori, hvis ikke håber jeg i kan svarer på hvillken kategori den så skal ind under :)
Avatar billede Newbi-M Nybegynder
04. januar 2012 - 13:29 #1
Men når jeg* rettelse i tredje linje
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2012 - 15:15 #2
Ved genstridige filer bruger jeg dette gratis program, som fjerner dem ved genstart. Men der er også andre af den slagt programmer på nettet. http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm
Avatar billede thov Forsker
04. januar 2012 - 15:45 #3
Ja, f.eks. LockHunter http://lockhunter.com/download.htm
Avatar billede Newbi-M Nybegynder
04. januar 2012 - 15:51 #4
tak for alle svarerne :) det er nok jeg behøves ikke flere :D
Avatar billede thov Forsker
04. januar 2012 - 16:35 #5
Der findes også 'Unlocker'.
Men version 1.9.1 er ledsaget af noget skrammel - sandsynligvis en toolbar.
04. januar 2012 - 16:53 #6
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Newbi-M Nybegynder
04. januar 2012 - 20:48 #7
thov: okay:)

Karise_larry: tak for oplysningen, så ved jeg det til næste gang :)
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2012 - 20:55 #8
Og hvorfor fanden tager du så selv alle point???
Jeg er ligeglad med point, men så giv dem dog til thov!
Avatar billede thov Forsker
04. januar 2012 - 23:51 #9
Jeg er også ligeglad :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2012 - 23:59 #10
Jo men det handler også mere om, at spørger opfører sig uanstændigt.
Avatar billede Newbi-M Nybegynder
05. januar 2012 - 15:49 #11
undskyld, min fejl :S men så var det godt i ikke ville have dem. men skal jeg nok huske :)