Avatar billede esmark Praktikant
04. januar 2012 - 16:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Counter strike 1.6 uden steam

Hejsa

Jeg har ct 1.6 som køre uden steam men skal installere det igen. Mit problem er jeg ikke kan finde nogle steder at downloade det som jeg kunne sidste gang... kun med steam

Nogle der ved hvor ?
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
04. januar 2012 - 17:09 #1
CS 1.6 er jo linket sammen med Steam, så du skal bruge Steam platformen for at downloade det. Der findes muligvis nogle uoficielle hjemmesider som tilbyder at downloade CS 1.6, men jeg ville ikke løbe den risiko.
Avatar billede edin22 Nybegynder
04. januar 2012 - 18:13 #2
Jeg er enig, det er dumt at løbe risikoen!!
- Men vil du løbe den, så tag et kig på kat.ph
der finder du sikkert cs 1.6 cracket version (NON STEAM) ...
Avatar billede tobrukDk Novice
04. januar 2012 - 18:19 #3
Der vil jeg give ret i Hardwareguy15 og edin22,, dog også omkring hans link med kat.ph
Avatar billede pstidsen Novice
04. januar 2012 - 19:03 #4
Du kan downloade det mange steder: http://lmgtfy.com/?q=counter+strike+1.6+download

Det er en risiko at løbe, da det kan være inficeret med diverse ting. Du kan prøve at scanne filen INDEN du downloader den med over 40 antivirusprogrammer her: http://www.virustotal.com/
Avatar billede Newbi-M Nybegynder
04. januar 2012 - 21:37 #5
Hej.

Jeg går på en skole hvor vi bruger et cs 1.6  uden steam det hedder Counter-Strike: nano. så vil mene at det er ret sikkert at bruge det.

[/url]http://www.blackbyte.org/cs/[url/]
Avatar billede Newbi-M Nybegynder
04. januar 2012 - 21:38 #6
undskyld for link :S men det er ihvertfald http://www.blackbyte.org/cs/
Avatar billede esmark Praktikant
05. januar 2012 - 14:15 #7
Jeg havde en udgave liggende på usb nøgle men nøglen er istykker så derfor jeg søger en ny udgave. Dengang kunne man downloade cs 1.6 ganske lovligt uden steam.

Mit problem med steam er at vi skal spille 10 pcer sammen i lan og de har ikke adgang til nettet. Steam virker vist kun med internet er det ikke rigtigt  ?
Avatar billede pstidsen Novice
05. januar 2012 - 14:31 #8
#7: Jo.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
05. januar 2012 - 21:38 #9
#7 Der findes en offline mode med Steam, men den er 50/50. Nogle gange virker den, og andre gange gør den ikke.
Avatar billede esmark Praktikant
18. januar 2012 - 21:17 #10
newbi - nano udgaven virker fint tak send du et svar så får du lidt point.. og til alle jer andre tak for indput og hjælp
Avatar billede Newbi-M Nybegynder
29. januar 2012 - 02:26 #11
det var godt, håber du får det brugt :)