Avatar billede aquatex Nybegynder
05. januar 2012 - 14:35 Der er 1 løsning

C5 2010: Følgeseddel - kan den trækkes tilbage uden at blive stående kartotek/ordre

Hej,

Jeg er lige begyndt på et nyt regnskabsår (surprise) - jeg har nu sendt en følgeseddel til min leverandør, så kan han sende varen direkte til min kunde. Nu vil min kunde ikke have varen alligevel. Hvordan fører jeg den tilbage uden at ordren bliver stående i kartotek/ordre.
Avatar billede tommypedersen Nybegynder
07. januar 2012 - 23:21 #1
Skriv det leverede antal i feltet "lever nu" med minus foran og kør følgeseddel med metoten "lever nu"

Herefter kan du slette ordrelinierne og derefter ordren!

//Tommy