Avatar billede John64 Nybegynder
05. januar 2012 - 15:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Moduler til tv

Hej, jeg er ved at købe et boxer tv2
kort til mit tv, på æsken står det er det er et Ci+ modul, passer Ci+ modulet i et fjernsyn som har Ci eller commun interface læsere?
Avatar billede mjdigital Nybegynder
05. januar 2012 - 23:21 #1
"CI Plus or Common Interface Plus implements a form of copy protection between a Conditional Access Module (CAM) and the television receiver (Host). CI+ is backward compatible with CIv1. Old television receivers, which have CIv1 CI-slot, can be used with CI+ CAM, but for viewing only those of TV programs which aren't marked as CI+ protected."

Håber det er svar nok :)
Avatar billede vejmand Juniormester
06. januar 2012 - 00:07 #2
Hvilket i praksis vil sige, du kan sagtens bruge CI+ modulet, du kan bare ikke modtage HDTV kanalerne fra Boxer.
Avatar billede John64 Nybegynder
06. januar 2012 - 14:40 #3
Tak for hjælpen drenge :)
Avatar billede mjdigital Nybegynder
08. januar 2012 - 15:03 #4
Ingen problem John :)