Avatar billede HenrikNOR Praktikant
06. januar 2012 - 11:56 Der er 6 kommentarer

Automatisk afsendelse af flere fileattachments fra webform ved hjælp af tjekbokse.

Hej Eksperten,

Min udfordring er flg:
Jeg sender hver dag en række filer til kunder, og det er altid de samme filer vi taler om her. Jeg er dog nødt til at udpege dem på min PC 1 ad gangen, som ofte tager det lang tid.

Jeg kunne tænke mig en webside hvor jeg havde listet alle mine filer, og hvor der udfor hver fil var en tjekboks. Tanken var så at de filer, hvor man satte makering ved, automatisk blev vedlagt en formmail som så blev sendt til modtageren - det ville lette min dag betydeligt.

Lad mig h
Avatar billede netexpose Nybegynder
06. januar 2012 - 12:37 #1
Hvilket sprog er vi ude i på serveren? (PHP, C#..?)
Avatar billede olebole Juniormester
06. januar 2012 - 13:58 #2
<ole>

Under alle omstændigheder er spørgsmålet oprettet i en forkert kategori.

Kan du ikke selv kode serverside og derfor ønsker en færdig løsning, bør det oprettes i kategorien Opgaver.

Kan du selv kode, bør spørgsmålet oprettes under den kategori, der svarer til, hvad din server understøtter af sprog.

Du kan selv lægge et svar i denne tråd og acceptere det. Så lukkes tråden og point tilbageføres. Herefter kan du oprette spørgsmålet i den rigtige kategori  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede HenrikNOR Praktikant
08. januar 2012 - 21:51 #3
Jeg vil gerne lave det i PHP men er ikke et must !

mvh
Henrik
Avatar billede olebole Juniormester
09. januar 2012 - 15:33 #4
Jamen så er det jo nok her, det skal oprettes, hvis du ikke ønsker en færdig løsning. Husk at lukke tråden her ved at acceptere dit svar  =)
Avatar billede HenrikNOR Praktikant
09. januar 2012 - 18:02 #5
Nu er jeg godt nok først lige begyndt at bruge eksperten, men jeg skal vel ikke lukke tråden før jeg har fået et tilfredsstillende svar på mit spørgsmål?
Avatar billede olebole Juniormester
09. januar 2012 - 18:16 #6
Det er naturligvis helt op til dig selv. Jeg prøver bare at give dig råd om, hvor du lettest får et tilfredsstillende svar  =)

Derudover er det fantastiske ved Eksperten ikke bare, at man kan stille et spørgsmål og få svar. Det er i ligeså høj grad, at man kan søge mellem næsten en million allerede besvarede spørgsmål og somregel finde svar på ret få minutter. Skal dette være muligt, kræver det dog, at vi er gode til at holde strukturen på sitet.