Avatar billede thegenuine Praktikant
06. januar 2012 - 12:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Brevfletning" af dokumenter i Indesign?

Hej,

Jeg vil høre, om det er muligt at flette dokumenter i Indesign?

Jeg har forskellige standarddokumenter, der skal flettes med varierende dokumenter, og der ved skabe en variation af dokumentation/brugsanvisninger. Er det muligt? Eller findes der alternative programmer, der kan håndtere det bedre?

Håber mit spørgsmål er forståligt.
Avatar billede supertekst Ekspert
06. januar 2012 - 12:59 #1
Når man taler om brevfletning er det første man tænker på Microsoft Word..
Avatar billede thegenuine Praktikant
06. januar 2012 - 14:16 #2
Nemlig. Det har jeg kendskab til,og det er derfor denne forespørgsel er kommet, om det findes i andre programmer..? :)
Avatar billede thegenuine Praktikant
21. januar 2012 - 12:28 #3
Lukker