Avatar billede qwerty1337 Nybegynder
07. januar 2012 - 23:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

MP4 filer til MP3

Heey,

Jeg har en masse musik som er MP4 filer på mit Itunes så de bliver gemt som Film på min Iphone, og jeg vil gerne have det over som Musik, tror det skal konvertes til MP3 filer, men når jeg markere alt mit musik og går op i "Avanceret" står det godt nok "Opret MP3 version", men den er grå... altså jeg kan ikke trykke på den?

Er der nogen der ved hvordan jeg får dem til at være musik istedet for Film?

Hilsen qwerty1337
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 00:24 #1
Du kunne evt. prøve det der google :P http://lmgtfy.com/?q=mp4+to+mp3+converter

Hvis det er mange vil jeg anbefale programmet Super. Det er super! Download Super her: http://www.erightsoft.org/GetFile.php?SUPERsetup.exe
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 00:26 #2
Hvis det ikke er så mange film det drejer sig om så brug: http://mediaconverter.org/ Så slipper du får at downloade programmer, men du kan til gengæld kun gøre det med fem filer om dagen.
Avatar billede qwerty1337 Nybegynder
08. januar 2012 - 00:45 #3
jeg har 944 filer der skal convertes, kender du et program der vil tage dem alle på 1 gang?
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2012 - 02:16 #4
Et skud: Prøv at omdøbe en af filerne til .mp3 og se, hvad der sker.
Avatar billede milter Ekspert
08. januar 2012 - 02:18 #5
Et skud: Prøv at omdøbe en af filerne til .mp3 og se, hvad der sker
Avatar billede qwerty1337 Nybegynder
08. januar 2012 - 03:18 #6
Jeg har fundet ud af det, #1 viste mig et program der ville converte hele hele på en gang gratis http://www.mp4tomp3converter.net/
og der efter brugte jeg så iTunes til at få det over (:

100 tak for hjælpen pstidsen, og milter (:
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2012 - 09:19 #7
Skulle pstidsen så ikke have haft point for at vise dig vejen?
Han kom jo også derudover med en anden mulighed i #1.
Avatar billede qwerty1337 Nybegynder
08. januar 2012 - 11:23 #8
ved ik hvordan man giver ham point når han ik laver svar :S
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2012 - 12:48 #9
Når du lukkede tråden så lagde du et svar.
Havde du bedt pstidsen om at lægge dette svar kunne du jo have givet ham point.
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5
Avatar billede pstidsen Novice
08. januar 2012 - 13:15 #10
#4 og 5: Den går i hvert fald ikke når det er fra video til lyd. Man kunne MÅSKE gøre det hvis det var fra mp3 til wma eller wmv til avi.

Qwerty1337: I sådan et tilfælde kunne du have oprettet en ny tråd og givet mig point i den, men det er ligemeget. Du har hvis mere brug for de points end mig ;) Godt du fandt ud af det.
Avatar billede kjeldsted Novice
08. januar 2012 - 14:22 #11
Bare lige en kommentar til #10:

Jeg håber at "Man kunne MÅSKE gøre det hvis det var fra mp3 til wma eller wmv til avi." er et MEGET tænkt eksempel. For det virker nok ligeså godt som som at omdøbe en .doc til .pdf. Eller .doc til .wav for den sags skyld. Når vi snakker filer med forskellig opbygning der bygger på forskellige codecs kan man ikke bare omdøbe ;)