Avatar billede sascha Nybegynder
08. januar 2012 - 11:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sisse Fisker

Hej Xperter
Sisse Fisker der bla vap på i går aftes i DR1 spoetsshow.
Har prøvet at søge på hende, men jeg mener hun først blev kendt fra håndbolden er det helt forkert.
Godt nytår
Avatar billede tiger_dk Mester
08. januar 2012 - 13:06 #1
Hun har været på TV2 sporten, så hoppede hun over på DR1 til aftensshowet. Hvor hun har haft et par barsler ind til nu.
Avatar billede 220661 Ekspert
08. januar 2012 - 13:09 #2
Hun er en habil løber. Har deltaget i flere maraton løb.
http://da.wikipedia.org/wiki/Sisse_Fisker
Avatar billede tiger_dk Mester
08. januar 2012 - 13:13 #3
Hun har også spillet håndbold, hun er fra samme område, som jeg kommer fra ! Så jeg ved hvem hun er !
Avatar billede claes57 Ekspert
08. januar 2012 - 13:14 #4
jf http://www.bt.dk/underholdning/sisse-fisker-fra-savannen-til-dyrehaven
"Sisse Fisker nåede at spille en enkelt sæson for nordjyske Taars-Ugilt i håndboldens 2. division"
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2012 - 14:53 #5
hun bor i vanløse på morsøvej

m.v.h
Avatar billede sascha Nybegynder
08. januar 2012 - 16:25 #6
claes57 du er mest specifik så lig et svar. Tak til alle for input
Avatar billede tiger_dk Mester
08. januar 2012 - 21:26 #7
ping, synes jeg også jeg har fortjent et bid af kagen !