Avatar billede edin22 Nybegynder
08. januar 2012 - 12:11 Der er 2 kommentarer

Udvid skærmen

Hej.

Jeg har 2 skærme sat til min pc, men problematikken er, at når jeg for eksempel gamer Team Fortress 2, og der forgår noget på den anden, så ved at jeg fører musen over på den anden, og bare ved at trykke så minimer den Team Fortress 2 på den anden. I en skype samtale fik jeg af vide, at man kunne installere et software så dette ikke skete, desværre kunne vedkommende ikke huske programmet, så mit spørgsmål er til jer, KENDER I ET PROGRAM, der kunne løse mit problem??

Hilsen Edin
08. januar 2012 - 13:22 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede edin22 Nybegynder
08. januar 2012 - 13:28 #2
Windows 7