Avatar billede naquer Nybegynder
08. januar 2012 - 13:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vis element ved klik

Hej,

Jeg er ved at lave en hjemmeside hvor jeg har et element ved navn "Folkeskole". Når brugeren klikker på dette element, skal der folde sig en liste med navne over forskellige folkeskoler ud.

Når der klikkes på en bestemt skole, skal der efterfølgende folde sig en menu ud til højre for denne, som rykker resten af siden til højre.

Er der nogle af jer der kender en teknik til at løse ovenstående?

På forhånd tak
Avatar billede olebole Juniormester
08. januar 2012 - 15:48 #1
<ole>

Et element kan du vise med:

// Vise elementet:
document.getElementById("my_element").display = "block";
// - og gemme det:
document.getElementById("my_element").display = "none";

Hvordan du derudover skal løse den aktuelle opgave kommer helt an på sidens opbygning.

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
08. januar 2012 - 15:49 #2
Njaahhh ... der manglede vist noget  =)

// Vise elementet:
document.getElementById("my_element").style.display = "block";
// - og gemme det:
document.getElementById("my_element").style.display = "none";
Avatar billede naquer Nybegynder
29. juni 2012 - 09:03 #3
Lukket

Tak for svaret Ole :)

Hvis du vil have point smider du bare et svar