Avatar billede JonaZzz Nybegynder
08. januar 2012 - 15:47 Der er 10 kommentarer

Stationær computer?

Jeg har kigget lidt på ny computer, og har kigget lidt på nogle forskellige modeller.

Bl.a. de her 3:

http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10489

6000,-

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99111&type=pcsystem

6600,-

http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99101&type=pcsystem

7300,-

(Grunden til at mm-visions computere er lidt dyrere end der står på deres side, er at man også skal købe et styresystem ved siden af)

Da jeg ikke selv har forstand på computere, er jeg ikke rigtigt i stand til at vurdere hvilke grafik kort osv. der er bedst.

De skal bare kunne klare at spille MW2/MW3, CS:S, WC3, og sådan nogle spil uden lagg.

Jeg skal desuden også have mig en skærm (Full HD) og et gaming tastatur ved siden af, så hvis i har nogle forslag til det også ville det være fantastisk!

/Jonas
Avatar billede KasperKnudsen Nybegynder
08. januar 2012 - 17:32 #1
Hvad jeg vil anbefale:

Computer:
http://topdata.dk/product.asp?product=8069

... burde kunne trække de spil du nævner på højeste grafik, uden lag - med god fps!

Skærm:
http://www.proshop.dk/Skaerm/Samsung-23-S23A700D-3D-Monitor-2283133.html

... 23", 120hz (perfekt til gaming) og full hd opløsning.
Avatar billede JonaZzz Nybegynder
08. januar 2012 - 17:56 #2
Den der computer ser nu også ret fristende ud :)

Kan bare ikke finde ud af om der medfølger et styresystem?? Det virker ikke sådan ihvertfald, det bliver så lige 800 kr. oven i.. :/

Så er vi oppe i samme prisklasse som de andre, er den så stadig bedre?

Har kigget lidt rundt på skærme, og set en masse med Full HD omkring 22-24" og svar tid på 2ms, til omkring 1000-1300, er de ikke også gode nok?

F.eks.
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=657002&CKS=PCW
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=635503&CKS=PCW
Avatar billede KasperKnudsen Nybegynder
08. januar 2012 - 18:25 #3
Der følger ikke styresystem med, desværre (du kan tilføje det, når du tilføjer den til indkøbsvogngen), men jeg ville stadig købe denne - men det er jo lidt en smagssag.

Med hensyn til skærmen:

De 120 hz gør faktisk en stor forskel når det kommer til gaming, i forhold til de normale 60 hz (dobbelt så hurtig billedopdatering. Samtidig er den 3D klar - mener også du får 3d briller med ;-)
Avatar billede JonaZzz Nybegynder
08. januar 2012 - 20:17 #4
Er der andre der kan give en second opinion? Det ville være rart hvis der var andre der lige kunne be/afkræfte om det kan passe den du postede er den bedste :)

Er den virkeligt så meget bedre end den her skærm f.eks.?
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=6317437
Avatar billede JonaZzz Nybegynder
08. januar 2012 - 21:22 #5
Altså er der andre der vil kommentere på de 3 hidtil postede computere, eller en helt 4.?
Avatar billede Nikse10 Nybegynder
09. januar 2012 - 21:43 #6
Hjemmebyg 4 processor En rigtig god gamer computer kan trække alle spil i fuld opløsning En ThermalTake Med en processer 4X Intel Core 2 Quad CPU Q9550 2.83Ghz og 4GB DDR2 1200+ ram og et rigtigt godt grafik kortNVIDIA GeForce GTX 275 Versus ATI Radeon HD 4890 896MB Der er indbygget 3D kort i
GDDR3 Memory
1TB Harddisk HDDsata
Bundkort Gigabyte GA-P43-ES3G
Den er købt i 5/8/2011 og der er ikke cd-romdrev i men der er plads til at sætte i
En 22" LCD skærm fra philips Følger med
DEn kan klarer alle spil i fuld grafik og fuld opløsning UDEN LAG

5500Kr. Så er den din
Avatar billede Nikse10 Nybegynder
09. januar 2012 - 21:52 #7
Kontakt på 30420591
Avatar billede JonaZzz Nybegynder
10. januar 2012 - 11:02 #8
Er desværre ikke interesseret i en brugt computer.
Avatar billede Nikse10 Nybegynder
10. januar 2012 - 11:06 #9
Det er i orden
Avatar billede JonaZzz Nybegynder
10. januar 2012 - 16:10 #10
Men hvis du (eller andre) kunne sætte jer ind i mit sted og fortælle hvilken computer du ville vælge, kunne det være fedt, og det ville hjælpe mig en del :)