Avatar billede flemon Nybegynder
09. januar 2012 - 10:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Blå cirkel i Word

Hej.

Jeg har en bekendt, som har et problem i Word.
Den blå cirkel, som har erstattet det gamle timeglas, er konstant til stede når han åbner word.
Den kommer ikke frem i excel, outlook osv.
Selve programmet hænger ikke eller noget, men det er bare irriterende for ham at se på.
Det er som om maskinen laver et eller andet, men kan ikke se hvad det er.

Nogle ideer til at få den fjernet?
Avatar billede 220661 Ekspert
09. januar 2012 - 10:39 #1
slette normal.dot og genstarte Word måske.
Word opretter selv en ny normal.dot automatisk
Avatar billede jokkejensen Novice
09. januar 2012 - 12:41 #2
Office udgave ? - tror ikke det er din formaterings skabelon den er gal med.

Ofte kan det være en 3. process der fucker, ex spoolsv.exe.

/J
Avatar billede flemon Nybegynder
10. januar 2012 - 14:15 #4
Jeg synes jeg har prøvet alt. Jeg har sågar reinstalleret Word uden det virker.
Der var ingen addins installeret, så det kan heller ikke være dem :-(
Avatar billede flemon Nybegynder
24. januar 2012 - 08:18 #5
Det var en printerdriver der skabte problemet.
Skiftede til en ældre version, efter en genstart var problemet løst.
Avatar billede jokkejensen Novice
24. januar 2012 - 08:50 #6
Så det var altså spoolsv.exe som jeg skrev der forårsagede fejlen..

et kendt problem.

/J