Avatar billede greenberrydk Praktikant
10. januar 2012 - 13:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

5536G nyt batteri til min bærbar?

Hej

Jeg har købt et nyt batteri til min Acer aspire 5536G - der står at det passer til min pc i hvertfald. På det gamle batteri står der low battery begyndte ikke at lade, men lampe-ikonet for opladning blinkede orange, så derfor købte jeg nyt batteri da jeg tænkte det gamle nok var i stykker, men nu hvor det nye batteri sidder i, blinker den ikke orange mere, men tilgengæld viser den heller ikke ved strømikonet på skærmen at den lader, så hvad skal eller bær jeg ændre. Nogen der har en ide og kan forstå det jeg overhovedet skriver. Kan godt virke lidt forvvirende, men har langt fra forstand på det skidt ;-)
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2012 - 06:57 #1
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2012 - 08:20 #2
var det løsningen

m.v.h
Avatar billede greenberrydk Praktikant
16. januar 2012 - 18:47 #3
Hej,

Vi har købt nyt batteri. Har 2 forskellige opladere som ikke lader på hverken det gamle eller nye batteri til Acer 5536g. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har også prøvet at opdatere BIOS, men uden held. Den melder fejl med at batteriet er tomt og skal have strømstikket tilsluttet hele tiden mens maskinen er tændt/igang.

Jeg har brug for prof hjælp med at sætte bios op, da jeg tror det er der den er gal, men jeg ved det ik. Kan naturligvis også være en anden fejl? - kan nogen hjælpe mig her?

Tak på forhånd.
Avatar billede greenberrydk Praktikant
16. januar 2012 - 19:37 #4
Virkelig ingen der kan hjælpe? :-/
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2012 - 08:06 #5
få den testet for fejl
du kan se her hvad det koster her

http://www.computerplanet.dk/service/

her koster det 99,- kr så ved du hvad det skyldes

m.v.h
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester