Avatar billede Henrik_B Praktikant
10. januar 2012 - 15:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sync af 2 android-telefoner

Hejsa.

Min kone og jeg har hver sin Android-telefon (1-3 år gamle, men står foran udskiftning). Vi vil gerne have en mulighed for at synkronisere vores telefoner.

Vi forestiller os at have en Android-baseret tablet liggende hjemme, hvor vi lægger fælles aftaler ind, og desuden opretter egne aftaler på hver sin telefon, eller på tablet'en. Herefter vil vi gerne kunne synkronisere disse fælles aftaler (som minimum). Da konen har skiftende arbejdstider, er det primært disse, der skal synkroniseres mellem telefonerne. Men de andre aftaler vil også være fine at have.

Er det en fordel at tablet'en er Android-baseret, eller kan en iPad være lige så god ?
Hvilken software skal vi benytte på hhv. telefonerne og tablet'en ?
Er der andre og nemmere alternativer ?
Kan det overhovedet virke ?

M.v.h.
  Henrik.
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. januar 2012 - 15:20 #1
I android bruger man google kalender, så den burde vel synkronisere automatisk, hvis i bruger den samme kalender.
Avatar billede Henrik_B Praktikant
20. marts 2012 - 08:59 #2
Lukker tråden, da jeg har fået svaret fra en venlig telefonmand.