Avatar billede peterchristian Nybegynder
11. januar 2012 - 12:21 Der er 2 kommentarer

XML / UBL Kreditor fakturaer direkte i C5?

Hvilke muligheder er der for at modtage kreditor fakturaerne direkte i C5 gerne via UBL / XML som vores leverandør kan sende til os.?
Version 2010. / Evt. 2012....

Tak for det.
Avatar billede glconsult Nybegynder
11. januar 2012 - 12:34 #1
Hej Christian

Både i C5 version 2010 og 2012 kan der indlæses f.eks. leverandørfakturaer i OIOUBL format.

Dette gøres via XML indbakken der findes under Generelt/Dagligt. Læs evt. mere i factsheet vedr. oioubl der findes i undermappen Documentation i C5 biblioteket (i hvertfald i 2010 installationen).
mvh. Gitte Lützen
Avatar billede Klintebaek Nybegynder
16. januar 2012 - 11:15 #2
Hej Christian
Her et et link med infomation om OIOUBL i C5

http://www.conceptdata.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=142&Itemid=149

Mvh.
Kris Klintebæk