Avatar billede RJFreelance Praktikant
12. januar 2012 - 23:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Harddisk vil ikke vise et drevbogstav

Hej eksperten
På mit arbejde som dj, har vi en fælles harddisk siddende i vores pult, hvor vores musikvideoer ligger på.. Problemet er at jeg ikke kan få den harddisk til at vises på min pc. Den finder den og installerer den, og under enhedshåndtering kan jeg se at den er der.
Går jeg under diskhåndtering, kan jeg se harddisken og den står som primær (burde den det?) men den har intet drev bogstav. Hvad kan jeg gøre? Den virker fint ved de andre, som bruger mac. Min er pc. Og ja, den er formateret til fat32, så det er ikke der fejlen ligger.

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede milter Ekspert
13. januar 2012 - 00:21 #1
Avatar billede RJFreelance Praktikant
13. januar 2012 - 00:22 #2
Det var også min tanke, men det kunne jeg ikke få lov til. :/
Avatar billede milter Ekspert
13. januar 2012 - 00:28 #3
Kører du med Windows 7 eller Vista? Hvis du gør, skal du gøre det som administrator.
Avatar billede milter Ekspert
13. januar 2012 - 00:40 #4
.... og også i XP for den sags skyld :-)
Avatar billede RJFreelance Praktikant
06. marts 2012 - 20:13 #5
Problemet lå i filsystemet.. Det viste sig at ham der havde formateret den, havde glemt at han gjorde det i apple format.. Så jeg lukker. Men tak for hjælpen!
Avatar billede milter Ekspert
06. marts 2012 - 22:32 #6
Velbekom :-)