Avatar billede xxkagexx12 Nybegynder
13. januar 2012 - 22:03 Der er 7 kommentarer

Computer valg

Hej Eksperter.

Jeg står med valget imellem 2 computere og vil gerne vide hvilke i vil anbefale.
Computeren skal bruges til at game på, så som CoD, Battlefield osv...

http://www.komplett.dk/k/ci.aspx?sku=10465

http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/509922/XONE-W607-Gamer-Premium.html
Avatar billede kasperbraun Nybegynder
13. januar 2012 - 23:28 #1
Ville vælge Komplet computeren.
Min ven har den. og den har kun tilfredsstillet.
Efter min mening er den også en tand bedre end computeren fra Wupti

Held og lykke
Avatar billede rebecca Novice
14. januar 2012 - 00:15 #2
Prøv at kigge på medion.dk .

Ved ikke om du har set at der ikke er styresystem med til pc fra komplett
Avatar billede xxkagexx12 Nybegynder
14. januar 2012 - 01:04 #4
Valget står imellem en af de to computere. Mit spørgmål er bare hvilken der er bedst og hvilken i vil anbefale.

Tak på forhånd
Avatar billede rebecca Novice
14. januar 2012 - 07:48 #5
Er ikke amd fan, så skulle jeg vælge tog jeg intel maskinen,

men som kasperbraun skriver ser spec. lidt bedre ud på amd maskinen
Avatar billede pc-propilot Nybegynder
21. januar 2012 - 20:15 #6
Syntes du skulle tage komplett pcen
Avatar billede pc-propilot Nybegynder
21. januar 2012 - 20:20 #7
Jeg er heller ikke amd fan men den er altså bedre og du kommer til at have en bedre spille oplevelse