Avatar billede AnoPem Nybegynder
16. januar 2012 - 22:04 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Tastatur

Min pc eller mit tastatur er lidt mærkeligt når jeg holder AltGr inde og trykker 2 så går den amok se ()

Eks.
Hej tekst(@)
Igen tekst
mail(2@)mail.dk

Kan ikke rigtig finde ud af om det er mit tastatur eller min pc
Avatar billede vejmand Juniormester
16. januar 2012 - 22:25 #1
Hmmm, ikke forstået????
16. januar 2012 - 22:38 #2
Hmmm, ikke forstået???? [2]
Avatar billede Slettet bruger
17. januar 2012 - 07:57 #3
http://www.malwarebytes.org/

instaler og opdater denne her og slå den over på fuld scaning - lad den fjerne hvad den finder

så ved om det var spyware

m.v.h
Avatar billede AnoPem Nybegynder
17. januar 2012 - 17:15 #4
Kan se det er forskelligt hvordan den opføre sig men jeg har lavet en video så i kan se hvad jeg mener.
http://www.youtube.com/watch?v=ywNQZBWiVtk

Er ved at lave et scan med malwarebytes nu
17. januar 2012 - 19:27 #5
Andet tastatur !!!
Avatar billede AnoPem Nybegynder
17. januar 2012 - 20:07 #6
Tænker jeg også, men det er ikke så gammelt :/
17. januar 2012 - 20:12 #7
Bare for at dele problemet !!!
17. januar 2012 - 20:12 #8
Øhhh - trådløst tastatur ?
Avatar billede milter Ekspert
17. januar 2012 - 22:15 #9
@TrojanHorse.

Tastaturer har det med sommetider at opføre sig underligt. Ligger der måske et halvt rugbrød eller et glas saftevand nede mellem alle tasterne?

Har du prøvet at adskille tastaturet? Har du prøvet at støvsuge det?

Du har ikke skrevet, hvilket tastatur det drejer sig om, men hvis det f.eks. er et Logitech, kan du måske bruge deres supportsider til at finde ud af, om det bliver korrekt genkendt:

http://www.logitech.com/da-dk/support-downloads?selectedcrid=434
Avatar billede AnoPem Nybegynder
18. januar 2012 - 16:53 #10
Har et Razer Blackwidow, det er ikke fordi der er mad rester eller noget nede i det. Det har en autokonfigurering som jeg lige vil tjekke om det er noget derinde og ellers vil jeg geninstaller driveren hvis det ikke hjælper må jeg invester i et nyt

Den skriver selv @ når jeg trykker på AltGr så det er selve den tast det er galt med
Avatar billede AnoPem Nybegynder
18. januar 2012 - 16:56 #11
Jeg har fundet min løsning da jeg havde konfigureret en macro key til AltGr. Tak for hjælpen med at finde mit problem selvom jeg bare var en torsk