Avatar billede AlanVildand Nybegynder
16. januar 2012 - 23:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få HDD til at virke!

Jeg har en kammerat, der kommet til mig med hans MacBook Pro (Jeg er ikke den store bruger af Mac), fordi han har købt en ny harddisk, som ikke vil vise sig på skrivebordet. Det gør, at han ikke rigtig kan bruge den. Når han går op i æblet->Seneste emner, ligger den som server og hvis han klikker på den, popper der et vindue op og skriver: Tilslut mislykkedes.

Han testet den hos andre laptops og dér viser den sig og han prøvet andre harddiske på hans laptop og de viser sig også.

Så spørgsmålet er; Hvorfor viser den sig ikke på skrivebordet? eller noget der skal aktiveres?

INFO:
Western Digital My Passport 1TB
(USB 3.0 compatible with USB 2.0)
Avatar billede poko1 Ekspert
17. januar 2012 - 00:43 #1
Avatar billede AlanVildand Nybegynder
17. januar 2012 - 09:15 #2
Yes mand, lige præcis.

TAK ;)
Avatar billede AlanVildand Nybegynder
17. januar 2012 - 09:34 #3
Tak skal du ha'
Avatar billede poko1 Ekspert
17. januar 2012 - 09:57 #4
Ok så:-)
Avatar billede kalsmose Nybegynder
17. januar 2012 - 15:14 #5
Køb en pc
Avatar billede poko1 Ekspert
17. januar 2012 - 19:24 #6
kalsmose  hvorfor placerer du et svar her mener du seriøst at du har bidraget med noget positivt?